می آیی؟؟


























♥×♥ عــآ شــقآنــھـ ـهـآ یــ تنھایــیــ ♥×♥

HoMe | eMaiL | Design | Profile

 

 

26ugcb4nx2s47dxyiy46.jpg

 

تویی که هر شب به" خوابم "می آیی

"بخوابم "می آیی؟؟!!

 

  

 



نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت23:37---21 دی 1391
سلوووووووومممم عصيصم ببخشيد دير اومدم

منم دلم برات تنگيده بود پاسخ:سلام قربون شکلت برم..


ژیلا
ساعت16:16---21 دی 1391
قصه از آنجا شروع شد که از “عادت کردن” فرار کردیم و به “فرار” عادت کردیم !

soha
ساعت14:31---19 دی 1391
سلام آجــــــــــی رزم خوفـــــی قربونت برم امتحــــاناتم به سختـــــــی میگذره تو چیکار میکنی با انتقاما نه امتحانا قالب جدیدتم مبارکه اوشکلـــــــه

آرزو
ساعت11:10---19 دی 1391
سلووووووووووووومممممم رز جون جوووووووووووووووووووونننننننني يييييي خودم
خوفي؟؟
من كه زدم امروز وبم باز شد حالاميخواي يه بار ديگه امتحان كن جوجو

منتظرحضور گرمت هستم عصيصم


نازی
ساعت20:20---18 دی 1391
دِل كـَندن از تـو باهـَمه عـِشقي كـه داشـتَم بــِهتـ مـَنُو به يه جايي رِسونـد كـِه حالا تـو چشـماے يـكي زُل بــِزَنُمُو بــِگَم : عاشـقَمـے ؟ خـُب بـه درك....
سلام ابجی گلم خوبم اپت خیلی قشنگه قالبت هم همینطور


آرزو
ساعت18:55---18 دی 1391
سلوووووووووووووممممممم دوس جووونيه خودم چطوره؟؟؟
اين دفعه فقط اون يكي وبمو گذاشتم خداكنه بشه بياي چون از حضورت خيييييييييييييييللي خوشحال شدم
دوست دارم دوس جوووون جوووونيه خودم
بوووس بوووس
منتظرم باباي


آرزو
ساعت14:38---18 دی 1391
سلومممممممممممممممم وب قشنگي داري به منم سر بزن من دوتا وب دارم يكيشو توي وبسايت نوشتم يكي شم
a76m69.blogfa.com
اينه كه نوشتم
منتظرتم بوووووس بووس باي


dina
ساعت14:22---18 دی 1391
فک کنم جو گرفتت هان؟
مهم نیست من که فهمیدم چی گفتی
اکشال نداره به جای آبجی نداشتت الان هزارتاآجی دیگه داری


شیما
ساعت13:54---18 دی 1391
قربونه ابجی

شیما
ساعت13:40---18 دی 1391
نه ابجی خدا نکنه...نگو اینطوری

شیما
ساعت13:25---18 دی 1391
منم خوبم خانومی...میگذره دیگه
خواهش می کنم...قشنگ شده خب


شیما
ساعت11:43---18 دی 1391
سلاااااااااااااااام اجییییییییییی
چطططوری؟
قالبه نو مبااااارک
وای این بهتره قبلی به زور بازمی کردااااا
وااای چه جمله ی جالبی بود...
خوشم اومد اجی


دلداده
ساعت11:17---18 دی 1391
وای
یه چیزی بگم؟

حسودیم شد به قالبت قالبت خعلی خوشگولو بود رفتم از همون جایی که قالب گرفتی یه قالب گرفتم



وایییییی..غافلگیر شدم یه عالمه قالب خوشگولو اونجا دیدم فکم اومد پایین


دلداده
ساعت11:03---18 دی 1391
خو با دل دلی قهری با من که قهر نیستی..
من که آشتیه آشتیم....

خودم شنیدم دلی میگفت آبجی رزیشو خعلی دوس داره...میگفت آجی خیلی با معرفته

وای ببین چقده این رزی دلی رو تو لینکاش تحویل گرفته..


سلامم
بابا قالب...بابا مبارکه
بابا آهنگ...آهنگو عشق است
بابا همه چی...
بابا امتحان زبان!

هه...من که شیمی روضایه کردم..آجی کسی ترم اول تک بیاره چی میشه؟

قالبم خوشگولوئه؟
ممنون...وایی..چشمات خوشگولو میبینه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ر♥ز♥ | 18 دی 1391برچسب:, | 8:41 |
Desiner: lady skin